e-Πύλη Εκπαίδευσης Δείτε μια λύση....

  • From: "WebAdmin e-Πύλης Εκπσης" <vmpousios@xxxxxxxxx>
  • To: <e-pylh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Mar 2003 00:21:59 +0200

Δείτε μια λύση που προτείνει κάποιος για να αντισταθούμε, να δηλώσουμε την
άρνηση μας στις προθέσεις και ενέργειες της Αμερικής.... Η λύση προωθείται
με email και έφτασε και στο mailbox μου!)

Πριν δυομιση χρόνια -οταν οι ΗΠΑ αποφασισαν την επιθεση στο Αφγανισταν-
συνειδητοποιησα οτι δεν υπαρχει απολυτως τιποτα στον κοσμο -ακομα και εαν
διαδηλωναν ενα δισεκατομυριο ανθρωποι στον πλανητη, που να ματαιωσει ή να
αλλαξει αυτη την αποφαση τους.

Αυτη ηταν η πρωτη φορα που αισθανθηκα ποσο ασημαντη ειναι η γνωμη μου οχι
μονο για την παγκοσμια πολιτκη σκηνη, οχι μονο για την πολιτικη αρενα της
ιδιας μου της χωρας, αλλα πολυ περισσοτερο για την ιδια μου την ζωη. Ακόμα
και εαν συμφωνουσα με την αποψη της απομονωσης η της τιμωριας των υπευθυνων
και πάλι συνειδητοποιησα οτι δεν ειχα το παραμικρο δικαίωμα να προστατεψω
την ιδια μου την ζωη και το ιδιο το αμεσο περιβαλλον μου απο τις εμμεσες
συνεπειες ενος τέτοιου πολέμου. Συνεπειες στον αερα που αναπνεω, συνεπειες
στην αλλαγη των κλιματολογικων συνθηκων σε ολον τον πλανητη, συνεπειες στην
τσεπη μου, συνέπειες στις εικονες που βλεπω στην τηλεοραση.

Υπαρχει ομως μια minimum επιλογη που εχω. Να αρνηθω να πληρωνω και να
χρηματοδοτω ο ιδιος αυτους που ειναι υπευθυνοι! Εμμεσα; Ενδεχομενως ναι!
Ελαχιστα; Σιγουρα ναι! Αρνουμαι λοιπον οποιαδήποτε κατανάλωση Αμερικανικων
προιοντων η προιοντων που σχετιζονται με αμερικάνικες εταιρειες. Δεν θεωρω
αυτην την προσωπικη μου κινηση σαν αρχη μιας σταυροφοριας! Θα μπορουσε εν
δυναμει να προκυψει και να γινει. Αλλα μεχρι τότε μου δινει προσωπικη
ικανοποιηση να το κανω! Στο κατω κατω της γραφης το υπαγορευει η στοιχειωδης
αξιοπρεπεια μου.

Να το πω και αλλιως: φαινεται λογικό να πληρωνω ενα μαγαζι που εχει προιοντα
που δεν με αφορουν και ενδεχομενως μου φαινονται και αντιαισθητικα;

ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ.

Οσοι πιστοι λοιπον προσελθετε! Ας αρχισει μια minimum εκστρατεια και οπου
βγαλει! Απο 20 εως 30 Μαρτιου ας μην καταναλωσουμε κανενα Αμερικανικο
προιον. Το μεγιστο που μπορει να επιτευχθει ειναι τουλαχιστον 10.000.000
ανθρωποι να στερησουν απο Αμερικανικες εταιρειες απο 2.5 ευρω για 10 ημερες
(λιγο λιγοτερο απο 250.000.000 ευρω!). Τo ελαχιστο ειναι η προσωπικη
ικανοποιηση που μπορει να παρει κανεις απο μια τετοια κινηση. (2,5 ευρω = 1
coca-cola και 1 malrlboro)

Αντικαταστηστε λοιπον η καταργηστε τα Αμερικανικα προιοντα που καταναλωνετε.
Στειλετε αυτο το mail σε οσον κοσμο μπορειτε. Νομιζω μπορει να αποκτησει
νοημα.

Καταργηστε την coca-cola και την pepsi-cola. Αντικαταστηστε Ηβη, Fanta, και
προιοντα που εμφιαλωνονται απο pepsi , coca cola κλπ (θα εκπλαγειτε για το
ποσα ειναι), με αντιστοιχα ελληνικα η ευρωπαικα. Πχ ΕΨΑ, Καμπος Χιου, η και
Γαλλικα, Γερμανικα κλπ.

Αντικαταστειστε Marlboro, Camel κλπ με ευρωπαικα ή ντοπια τσιγάρα, τα
Kellog's με Alpen.

Αντικαταστειστε BP, SHELL κλπ με αντιστοιχες Ελληνικες εταιρειες. Και οι
Βρεττανοι εχουν μεριδιο ευθυνης!

Αντικαταστειστε τα Wendy's και τα MacDonalds με τα Goody's. Ειναι ουτως η
αλλως καλυτερα και κομψοτερα!

Οι πιο σκληροπηρυνικοι, μην αγοράζετε General Electric, Kelvinator κλπ. Και
τα Miele, Bosch, Siemens μπορουν να παγωσουν εξισου καλα! Η για τους ακομα
σκληροτερους, αντικαταστειστε τελος παντων τα παλια σας Cherokee η τις
παλιες σας Buick με μια BMW, Mercedes η Jaguar. Και αυτα τα αυτοκινητα θα
σας πανε στην δουλεια σας αξιοπρεπως!!

Πως γινεται η αρχη σε ολα αυτα;

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΜΑΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ
ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ E-MAIL ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.

Εαν αυτο το e-mail σταλει απο τον καθένα στον οποίο φτανει σε τουλαχιστον 5
παραλήπτες, τότε -θεωρητικα τουλαχιστον- σε 10 ημέρες θα έχει φτάσει στα
χέρια 9.765.625 ανθρώπων. Και αυτο το τονιζω για να δειξω την δυναμικη που
θα μπορουσε να εχει μια τετοια κινηση.

Υστερογραφα -και περισοτερο για να μην βιαστουν πολλοι αναλυτες -και μονον
αναλυτες- να εντοπισουν τις πρακτικες η θεωρητικες ή εννοιολογικες
αντιφασεις ή αδυναμιες του κειμενου ή δυσκολιες εφαρμογης μιας τετοιας
κινησης, θελω απλως να τονισω οτι ειναι μια προσωπικη αποφαση την οποια
απλως κοινοποιω. Θεωρω οτι ειναι πολυ σημαντικοτερο και πιο ικανοποιητικο το
να κανω αυτα που λεω παραπανω παρα το να 'τα συζηταω ή να σπαω περιπτερα!