[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] virtualització amb citrix xenserver

  • From: Juan Martín <juanfcomartin@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Mar 2015 10:22:57 +0000

Bones,

Nosaltres al INS Nicolau Copèrnic també hem migrat tots els serveis a
Proxmox: Moodle, Centraleta IP, Proxy invers, Portal de centre, DNS, Gestor
SNMP, Hosting per alumnes, etc, etc, etc.
Vàrem fer proves amb OpenStack i fins i tot es va realitzar un projecte de
síntesi, però està orientat a altres tipus d'entorns.
Per cert, aprofitant el correu, aquest serà uns dels temes de les xerrades
de les Jornades Tècniques que es celebraran al centre tot just en tornar de
Setmana Santa. Us deixo l'enllaç:
http://softpack.copernic.cat/portal/index.php/8-centre/148-jornadestec15
I el díptic:
https://drive.google.com/file/d/0B71_ME5b8VvtTDltLVgxX0lfZF9nRHJjRlhyVlBleHhWeXFN/view