[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] teniu informació de l'adaptació de DAW a Bioinformàtica?

  • From: "J. Moreno" <jmorep@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 24 Mar 2015 20:25:08 +0100

Bona tarda,

Efectivament, a l'Institut Provençana impartirem aquest cicle el curs
vinent.

Es tracta d'una adaptació del DAW normal. Podeu llegir més informació al
nostre web <http://www.proven.cat>. També podreu consultar-hi la
distribució curricular. S'han utilitzat 264 hores per impartir continguts
específics de bioinformàtica.

La iniciativa va sorgir de de Bioinformatics Barcelona
<http://bioinformaticsbarcelona.eu/>, un consorci d'universitats, centres
de recerca i salut i empreses del sector.

Salutacions.

José Moreno