[cfinformatica-grup] Re: Vaga 22M i altres propostes / accions de protesta

  • From: IES Moises <iesmoises@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 May 2012 17:21:16 +0200

Perdoneu pel correu mal acabat, això em passa per experimentar amb
extensions...

Doncs el que deia: que demà no faré vaga.

Els motius són:

* No penso regalar-los ni un cèntim més dels meus diners. Ja prou que em
van retallant cada cop que els surt dels nassos.

* Penso que la vaga no afecta al govern sinó als nostres alumnes i
famílies. Els del govern segur que porten els seus fills a la privada i, en
tot cas, no els cal que els seus fills acabin ben preparats donat que ja
els col·locaran bé a alguna empresa "amiga" (nosaltres pagarem el favor) o
heretaran el "negoci" dels papis.

* Penso que la vaga és un "muntatge" dels sindicats per justificar la seva,
en la meva opinió, obsoleta raó de ser.

Si hem de fer alguna cosa que realment els faci pensar, caldrà que els
afecti directament. Si fossin una empresa, simplement podríem boicotejar
els seus productes, però no ho són... O sí? Estic pensant en els vots.

Com s'ho prendrien si els lliuréssim un escrit signat amb el compromís de
no votar-los en les properes eleccions (no cal que sigui només als que
estan ara al govern, per a mi tots són iguals) Ho podríem fer, si cal, a
l'estil Sr. Mas, amb notari i tot.

No he estat capaç de trobar cap problema "seriós" a aquesta proposta.
Alguns em diuen que no votant perdem el dret a queixar-nos (pel que ens
val...) o que no escollirem qui ens representen ("QUE NO, QUE NO NOS
REPRESENTAN, QUE NO")

Apa, perdoneu. Espero no haver ofès ningú, però, a diferència del Joan
Coll, jo ja fa temps que estic emprenyat!

El 21 de maig de 2012 17:08, Moisès Gómez <iesmoises@xxxxxxxxx> ha escrit: