[cfinformatica-grup] Re: Vaga 22M i altres propostes / accions de protesta

  • From: Ramon Casamajó Canals <rcasamajo@xxxxxxxx>
  • To: "cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx" <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 May 2012 08:45:55 +0100 (BST)

Si, coneixia la XDCR, però per exemple no veig casi cap dels instituts de Bcn i
Bcn comarques dels q tenen cicles d'informàtica (són els q conec) implicats.
Curiosament acabo de descobrir que el meu (Poblenou) hi té un representant! I
jo no ho sabia! Miraré d'informar-me a veure si s'ha fet o es vol fer algo...