[cfinformatica-grup] Re: Vaga 22M i altres propostes / accions de protesta

  • From: Jordi Gil Simon <gilsimjo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 21 May 2012 17:34:33 +0200

potser si, xo jo si fos sindicalista no convocaria una vaga indefinida
havent tingut una vaga d'un dia amb un seguiment baix, pensaria que no em
seguirien, de fet al grup de l'USTEC al facebook crec que va sortir que si
hi havia un seguiment massiu de la vaga convocarien vaga indefinida
l'endema mateix, bé es el uqe jo crec, el que tinc clar es que no em
quedare esperant que els Srs polítics es cansin de retallarme el meu sou,
paso, que no es suficient amb una vaga d'un dia estem tots d'acord, pero jo
crec que no fer-la es posar traves a que pugui arribar una vaga indefinida,
i jo personalment estic dispossat a perdre els 100 euros per si pot arribar
i com a mínim no tindré la sensació de no recolçar qualsevol moviment per
defensar la pública, xq el que esta clar es que tots veiem com s'estan
carregant l'ensenyament públic, i tots els serveis públics que fins ara
semblaven intocables.

Doncs bé ja no ho són i no només aixó si no que son l'objectiu principal
del capital i si no fem algo, el que sigui se'n va tot a la merda.

Jordi