[cfinformatica-grup] Muntatge, Fonts d'alimentació. Simulador Crocodile

  • From: Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 16:54:47 +0200

Hola,
Simplement per comentar que tot just he rebut un missatge d'una
actualització a profesfp.es, on el JOSEP M. de l'IES Badia penjava una
referència del seu moodle de Muntatge, l'he mirat i l'he trobat molt
interessant ja que ha muntat una part de les pràctiques d'electricitat
amb el simulador elèctric "Crocodile Clips".

Com que jo acabo de fer l'assignatura i no hi havia caigut en això
d'utilitzar simuladors... ho comento per aquí pq. ho trobo força
interessant i potser a algú altre també li fa gràcia. Una de les
pràctiques era montar un font d'alimentació (transformació +
rectificació) amb el simulador.
Si repeteixo assignatura m'ho miraré :-)

Algunes de les activitats que us comento que he vist (com a convidat)
http://agora.xtec.cat/iesbadia/moodle/course/view.php?id=2001&topic=2

Apali, i gràcies Josep M per obrir-ho!

--
* Ermengol *
* Els ordinadors no resolen problemes, *

P.D Tot just ho he mirat ara, potser m'he col·lat amb algun detall :-)