[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Muntatge, Fonts d'alimentació. Simulador Crocodile

  • From: Toni Soler <tsoler22@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 17:11:48 +0200

Hola Ermengol,

Es graciós. L'autor d'aquest moodle és un company meu que es diu Domingo
Comino. Ho va penjar a la UF1, però el Josep M li ho va moure a un altre
apartat (Moodle de M1) i ara surt ell com l'autor, quan en realitat és el
Domingo Comino. Ja se que això és millorable, però forma part del google
sites...

El 12 de juny de 2012 16:54, Ermengol Bota <ermengol@xxxxxxxxx> ha escrit:

--
Toni Soler