[cfinformatica-grup] Re: Material MME

  • From: Jesus Picornell Alsina <jesus.picornell@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 5 Jul 2015 12:21:49 +0200

Hola Joan

A mi m'interessa.

Gràcies

Jesús.

El dia 5 de juliol de 2015, 12:19, Joan Rodríguez Bellido <
jrodr236@xxxxxxxxx> ha escrit:

Bones.

Tinc fet un material basat en el curs de Cisco IT Essentials que s'adapta
molt bé al mòdul de Muntatge i Manteniment d'Equips de SMX.

Està fet en google docs. Bàsicament és la traducció de la majoria de les
transparències del currículum i exercicis teòrics i pràctics dissenyats per
mi.

No vull penjar-ho de forma pública per si infringeix algun tipus de
copyright, però qui estigui interessat que m'enviï un correu i li passo
l'enllaç.