[cfinformatica-grup] Re: Material MME

  • From: Eugeni Cabré <ecabre4@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Jul 2015 12:59:44 +0200

Hola Joan,

Si m'ho pots enviar a mi també em faries un gran favor.

Moltes gràcies i bon estiu.

*----Eugeni Cabré*
Secretari i cap del Departament d'Informàtica

*INS Joan Amigó i Callau*
*Carrer del Serè, 10*

*43440 - L'Espluga de FrancolíTelèfon: 977 870 154*
*http://www.insjoanamigo.cat <http://www.insjoanamigo.cat>*

El dia 12 de juliol de 2015, 20:34, NEUS BUDESCA HERNANDO <nbudesca@xxxxxxxx

ha escrit:

Bones, joan!!

A mi tambè m'interesa.
Bon estiu.
Gràcies.
Neus.

*------------------------Neus Budesca Hernando*
Dept. Informàtica.
Institut Ernest LLuch (Cunit)
nbudesca@xxxxxxxx

*------------------------*

El dia 5 de juliol de 2015, 12:19, Joan Rodríguez Bellido <
jrodr236@xxxxxxxxx> ha escrit:

Bones.

Tinc fet un material basat en el curs de Cisco IT Essentials que s'adapta
molt bé al mòdul de Muntatge i Manteniment d'Equips de SMX.

Està fet en google docs. Bàsicament és la traducció de la majoria de les
transparències del currículum i exercicis teòrics i pràctics dissenyats per
mi.

No vull penjar-ho de forma pública per si infringeix algun tipus de
copyright, però qui estigui interessat que m'enviï un correu i li passo
l'enllaç.