[cfinformatica-grup] Re: Material MME

  • From: "coordinacion.isabel" <coordinacion.isabel@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 05 Jul 2015 21:06:14 +0200

A mi també m'interessa.
Gràcies!
Isabel

El 05/07/15 a les 12:19, Joan Rodríguez Bellido ha escrit:

Bones.

Tinc fet un material basat en el curs de Cisco IT Essentials que s'adapta molt bé al mòdul de Muntatge i Manteniment d'Equips de SMX.

Està fet en google docs. Bàsicament és la traducció de la majoria de les transparències del currículum i exercicis teòrics i pràctics dissenyats per mi.

No vull penjar-ho de forma pública per si infringeix algun tipus de copyright, però qui estigui interessat que m'enviï un correu i li passo l'enllaç.