[bw] Re: Tak je¹tì jedna nová hra v DSA, tentokrát u¾ doopravdy, omlouvám se za pøedchozí poka¾ený mail :-)

  • From: "Angellko21" <lukas86.kakara@xxxxxxxxx>
  • To: <bw@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Jan 2011 21:53:45 +0100

Musím jen souhlasit. Ov¹em zrovna situace v koupelnì je zvlá¹tní. Pokud tedy
vemu umyvadlo, rozbije se, ale proè by mìlo umyvadlo jít brát? Nebo dobøe,
jít ven:) Chápe¹, co tím myslím. Umyvadlo je pøeci pøidìlané nebo nìjak
pøipevnìné. Nebo tedy naè se trápit, tak a» se hra ukonèí, pokud u¾ to tam
teda bude:)