[bw] Re: Tak ještě jedna nová hra v DSA, tentokrát už doopravdy, omlouvám se za předchozí pokažený mail :-)

  • From: "Bozenka Gogolakova" <gogolakova@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 9 Jan 2011 23:29:07 +0100

Ahojky, ja som objavila daco zvlastne. Ak dialkovy ovladac pouzijes na tv je to
v pohode. Ale ak ho pouzijes na skrinu s poistkami ci vchodove dvere a urobi to
to iste co pri tv asi to nieje ok. Spusti sa rovnako ta spomienkova cast nech
ten ovladac pouzijes na dvere tv ci poistky. Bozka

- pôvodná správa -
Predmet: [bw] Re: Tak ještě jedna nová hra v DSA, tentokrát už doopravdy,
omlouvám se za předchozí pokažený mail :-)
Od: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
Dátum: 09.01.2011 23:23

Ahoj,
děkuju za upozornění. S takhle zásadní chybou jsem se nikdy nesetkal a
bojím se, že není na mé straně, tedy ve scénáři, ale v samotném
přehrávači, ale zkusím se dostat do stejné situace a uvidím.
No, když ti vybuchla poprvé, zkus si to zahrát znovu, když už víš, jak
se k ní dostat, takže ti to půjde rychleji, a uvidíš. bomba po zahájení
hry odpočítává 10 minut, pak vybuchne, ať se děje, co se děje, dokud
není zneškodněna. :-)
Lukáš