[bw] Tak ještě jedna nová hra v DSA, tentokrát už doopravdy, omlouvám se za předchozí pokažený mail :-)

  • From: Lukáš Hosnedl <lukas.hosnedl@xxxxxxxxx>
  • To: bw@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Jan 2011 16:24:41 +0100

Zdravím všechny pařany!
Když pozoruju Karla s jeho Benxem, řekl jsem si, že bych si taky mohl přihřát polívčičku a pochlubit se všem s tím, na čem jsem pracoval ještě tak před rokem.:-) Musím ale poctivě přiznat, že teď už na to nějakou dobu sedá prach, protože jsem se poslední dobou přeorientoval na BGT a mám v něm zdárně rozdělané a postupující tři různé hry, ale přesto bych tohle chtěl někdy dokončit, jen nevím kdy. Takže tady je moje dlouho a pomalu vytvářená hra v DSA v takovém stavu, v jakém ji mám. :-)
http://dl.dropbox.com/u/9167051/Oblivio_demo.zip
Pár zvuků už tamje, pro představu, nicméně jich většinu budu stejně nahrávat znovu, v lepší kvalitě. Chtěl jsem tuhle demoverzi původně vydat, až budou všechny zvuky kompletní, ale vážně nevím, jak dlouho mi to ještě potrvá, než se k tomu dostanu, a mně samotnému se to líbí, a tak jsem se rozhodl, že se o to s vámi podělím už teď. Nechci se jakkoli chlubit, ale přesto můžu s čistým svědomím prohlásit, že tohle je to nejrozsáhlejší a technicky nejnáročnější, co kdy bylo v DSA dosud vytvořeno, tak jsem zvědav na reakce. :-) Scénář demoverze tak, jak si ji představuji, je již kompletní, příběh pro zbytek hry mám už taky vymyšlený, jen ho ještě musím vytvořit. Takže tenhle projekt určitě ještě bude existovat pěkných pár let, než to jednou snad dotáhnu do konce. Ale přál bych si to! ;) Neměly by tam být žádné chyby, několikrát jsem to sám bedlivě testoval a pár nejbližších kamarádů to vidělo taky, takže by to mělo jít úspěšně dohrát.
Měl bych jenom upozornit na několik věcí:
1. až poprvé opustíte výchozí okno, měl by se začít přehrávat zvuk, který tam ještě není, ale v počátcích hry je nezbytný pro správné pochopení situace. Takže si představujte, že až poprvé použijete příkaz jdi, uslyšíte slabé elektrické vrčení odněkud zleva. :-))) 2. V téhle hře se hodně událostí může odehrát naprosto nezávisle na vašich akcích podle určitých faktorů, které jsou skutečně ryze logické, ale v tu chvíli si je vůbec nemusíte uvědomit, stejně jak by tomu bylo ve skutečném světě. Takže se dost často může objevit nějaký důležitý text třeba po uplynutí určitého času, nehledě na to, co vy sami děláte. Proto se čas od času koukněte, jestli se právě vypsaný text náhodou nezměnil, i pokud jste třeba chvíli nic nedělali. Stejně tak pokud se někde dlouho zaseknete, zkuste si několikrát projít všechna dosud objevená okna a tam všechno prozkoumat znovu, třeba i několikrát za sebou..... A víc už neprozradím. bude to těžké a zabere vám to nějaký čas, ale jde to dohrát. a buďte opatrní. :-) Tak, toť pro tuto chvíli už asi opravdu vše. Takže mi nezbývá než vám popřát příjemnou zábavu a hodně trpělivosti, a budu moc rád, když se mi svěříte s jakýmikoli postřehy, buď tady v konferenci nebo přímo na můj mail. :-)
Pařbě zdar! :-D
Lukáš Hosnedl