RE:

  • From: Dezso Zoltan EB_HU <DezsoZ@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "'brooklyn@xxxxxxxxxxxxx'" <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Dec 2003 15:39:11 +0100

En is tudok nyilatkozni, nem rossz hely

-----Original Message-----
From: Rákóczi Andrea [mailto:andrea@xxxxxxxxxx]
Sent: Wednesday, December 10, 2003 2:48 PM
To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Most lehet, hogy csak én vesztem el itt ebben a sok információban, de:
1. ha jól emlékszem, akkor Áron indította el a sörözést - Áron, Szilva ráér
egyáltalán 20-án?
2. csak azért jött elő a 20-ai dátum, mert a Kaltenbergvagymi -ben már teltház
lesz - attól máshol még találkozhatunk 19-én, nem? és akkor talán többen
ráérnének.. és még Áron és Szilva is tutira ott lennének...
3. A Szabi által ajánlott hely szerintem megfelelő! Erről tud nyiltakozni
Szabin és rajtam kívül még Hana, Mcrobi, Gery, KérdőBandi, Liquid és Greg is.

Javaslatom az lenne, hogy Szabi érdeklődje meg, hogy 19-én nyitva vannak-e...
és akkor az összegyűlt 15 ember el tud menni, nem?
Vagy most mi van?