Re:

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Aug 2003 14:52:33 +0200

Milyen üzem vazzzzeee? Felétek nem szokás a virus védelem, hát milyen
cégnél dolgozol, teee!

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Cell-phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Re:

Imi,

Azt hittem viccelsz, de mar elhiszem, hogy neked a munkad a hobbid.

PS: Most szivtunk egy nagyon a MS.Blaster.worm-mal, 3 orara leallt az
uzem...  de ne aggodjatok, en mar tiszta vagyok.

Sári Imre <jokepusrac@xxxxxxxxxxx>

        To:        <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
        cc:

Jess átesett egy orrpolip műtéten....