RE: FW: Maci

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2003 16:57:43 +0200

Látod. Ettől is csak erősebb letél. Ezek után ha az erdőben vagy és jön
szemben a medve, legalább tudod hogy nem érdemes végignézni magadon miután
elment.

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
cc:
Subject:        RE: FW: Maci

 hát igen. ilyen hülye kíváncsi az ember. ha annyit írsz, hogy vigyázzatok
az utolsó képpel, akkor tényleg azzal kezdem.
viszont ha azt írod hogy "az utolsó képen medve által játszásiból félig
megevett emberlábszár látható, cipővel" akkor vagyok olyan erős és nem
nézem meg :)  igaz az is, hogy túléltem, és ebédeltem is.

 Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:

Az egy ember???
Olyan cuki a maci, hogy en nem is felteteleznek ilyet!
Bar az biztos, ha odairom, hogy vigyazzatok az utolso keppel, mindenki
azzal
kezdi!

De ez azert benne volt:

Csak erős idegzetűeknek!!!!!!

Na jo bocsi, ha tul eros lett volna! Tuti, hogy Aron meg sem razkodott!