Re: Re[2]: FW: Maci

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2003 16:55:56 +0200

Mindíg ezek az állatok.

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Re[2]: FW: Maci

Végig simogatta, csókolgatta a combja belső oldalát ahogy innen látszik.
Kicsit durva egy előjáték, de hát a szado-mazo már csak ilyen. Jut
eszembe, a múltkori lovacskás fiúnak sikerült kinézni egy gyorsvonatot a
menetrendből?

G.

Idézet Peter Tarjanyi <tarjanyip@xxxxxxxxxx> leveléből

> [...]
>
> Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
> Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
> To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
> cc:
> Subject:        Re: FW: Maci
>

> Az egy ember???
> Olyan cuki a maci, hogy en nem is felteteleznek ilyet!
> Bar az biztos, ha odairom, hogy vigyazzatok az utolso keppel, mindenki

> azzal
> kezdi!
>
> De ez azert benne volt:
>
> Csak erős idegzetűeknek!!!!!!
>
> Na jo bocsi, ha tul eros lett volna! Tuti, hogy Aron meg sem

Alaskan

> Az

Hirdessen email-ben! Az email hirdetések hatékonysága sokkal jobb,
mint a bannereké. Kattintson a részletekért!
http://mailhungary.hu/ajanlat.html#dm