RE: FW: Maci

  • From: Grebenár Róbert <grebenar.robert@xxxxxxxxx>
  • To: <brooklyn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Aug 2003 16:53:50 +0200

 hát igen. ilyen hülye kíváncsi az ember. ha annyit írsz, hogy
vigyázzatok az utolsó képpel, akkor tényleg azzal kezdem.
viszont ha azt írod hogy "az utolsó képen medve által játszásiból félig
megevett emberlábszár látható, cipővel" akkor vagyok olyan erős és nem
nézem meg :)  igaz az is, hogy túléltem, és ebédeltem is.

 Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Re: FW: Maci

Az egy ember???
Olyan cuki a maci, hogy en nem is felteteleznek ilyet!
Bar az biztos, ha odairom, hogy vigyazzatok az utolso keppel, mindenki
azzal
kezdi!

De ez azert benne volt:

Csak erős idegzetűeknek!!!!!!

Na jo bocsi, ha tul eros lett volna! Tuti, hogy Aron meg sem razkodott!

> hát ez az utolsó kép elég gusztusos. lehet hogy nem kellett volna
> megnézni.
> miért nem írod oda Gergő hogy az utolsó kép félig megevett embert
> ábrázol :(
> mcrobi

Polesinszky
> Sent: Wednesday, August 27, 2003 9:38 AM