Re: FW: Maci

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Aug 2003 15:52:14 +0200

Nem biztos hogy megette, szerintem csak játszani akart...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.
H-2600 Vác, Deákvári fasor 16-18
E-mail:  peter_tarjanyi@xxxxxxxxxx
Internal phone: 00 36 27 500 319
Mobile phone: 00 36 20 956 0378

Please respond to brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Sent by:        brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
cc:
Subject:        Re: FW: Maci

Az egy ember???
Olyan cuki a maci, hogy en nem is felteteleznek ilyet!
Bar az biztos, ha odairom, hogy vigyazzatok az utolso keppel, mindenki
azzal
kezdi!

De ez azert benne volt:

Csak erős idegzetűeknek!!!!!!

Na jo bocsi, ha tul eros lett volna! Tuti, hogy Aron meg sem razkodott!