[bergenhifi] Re: Det begynner

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Feb 2008 21:50:02 +0000

Gode tanker, Tønnes............ Jeg er nok klar for noe slikt, og kanskje flere
er nyfikne på hva DIY kan være..........?

mvh
Roger Jørgensen

From: tk-realf@xxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi] Re:
[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Det begynner
vel å bli på tide?Date: Wed, 27 Feb 2008 20:39:22 +0100

Hei,
Stiller gjerne opp, jeg. Kan også ta med meg et fullt sett med Cardas Golden
Ref. Hadde Arvid og Roger hjemme hos meg for en stund siden, og vi testet disse
mot et fullt sett med Transparent Ultra og et fullt sett med DIY sølvkabler.
Skulle vært veldig moro å gjenta seansen med flere lyttere.
Transparentene er numera solgt, men kanskje andre har noe annet å ta med?
                                                                       mvh
Tønnes