[bergenhifi] Re: Det begynner

  • From: Vidar Berge <vidberge@xxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 29 Mar 2008 09:05:11 +0100

Hei!

Jeg kommer gjerne fredag. gir du en lyd hvis det er aktuelt

Vidar Berge

On Fri Mar 28 22:32 , Roger A. Jørgensen sent:

Hellu!

Da er foreløpig "opptelling" foretatt, med følgende "påmeldte":
Ole Jørgensen
Nils Hordvik
Tønnes Realfsen
Andreas Berntsen
Kai Nygård
Jon Vegar Kjærgaard
Øyvind Knutsen

Dvs at det fortsatt er plass til flere.....Blocked image (4-5 stk)

Jeg tenker meg at vi satser på lørdag 5.april som "offisiell" og aktuell lytte- og Laugskveld!

Dersom det mot formodning skulle være noen som ikke kan komme lørdag, men som likevel er nysgjerrige på hva jeg har kokt sammen på stuealteret, er det mulig at jeg vil kunne ta imot  besøk også fredag....................

mvh
Roger Jørgensen
Olsvikåsen 33
tlf: 55 93 10 93/ 924 82 030

From: ollliejay@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Det begynner
Date: Wed, 26 Mar 2008 23:21:51 +0100

Jeg stemmer for løøøøørdag, løøøøørdag, løøøøørdag, Ole`, Ole`, Ole` .........

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Date: Wed, 26 Mar 2008 19:31:22 +0000

Tar en foreløpig opptelling i løpet av fræddan...........
Hvis vi må velge fredag eller lørdag, hva passer best for folket?
For min del er det hipp som happ..........

mvh
Roger Jørgensen

> From: tk-realf@xxxxxxxxx
> To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [bergenhifi] Re: Det begynner
> Date: Wed, 26 Mar 2008 19:36:22 +0100
>
> Hei, regner med at jeg kommer innom jeg også.
> mvh Tønnes

Få din egen, gratis e-postadresse på Start.no