[bergenhifi] Re: Det begynner

  • From: Jan Derek Skogen <janderek.skogen@xxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 24 Mar 2008 22:10:53 +0100

Her er det barnedåp den helgen, så jeg regner med at det passer dårlig. Nevnte
at jeg kunne ha noe her, kommer tilbake til dato senere.

JD
    From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
    To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
    Date: Sun, 23 Mar 2008 19:42:29 +0000

    Hellu godtfolk!
    Da gir jeg et lite hint om at dørene mine vil åpnes for Laugsmedlemmene i
en ikke alt for fjern fremtid. Har forhandlet med sjefen om en ny lyttekveld
her i heimen, og grønt lys er gitt. Er dog ikke helt sikker på hvilken dato det
vil bli; men som sagt, det vil nok ikke drøye vinter og vår før det skjer
noe.... Er en god del nytt i vente for de som var her sist, så jeg er jo spent
på hvordan byttene&oppgraderingene vil falle i smak. Er i alle fall selv meget
tilfreds med retningen ting har tatt lydmessig det siste året. Dessuten tenkte
jeg at det kanskje ville vært interessant med litt fokus på headamp og hodetlf,
i tillegg til det resterende utstyret..... Kanskje det kan være en tanke å
"invitere" folk til å ta med seg hodetlf denne kvelden? For sammenlikningens
skyld.......

    Regner med at dørene åpnes en fredag eller lørdagskveld....
    Gir lyd fra meg så fort jeg kan si noe mer mht dato for seansen.....

    mvh
    Roger Jørgensen

      From: tk-realf@xxxxxxxxx
      To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
      Subject: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi]
RE: [bergenhifi] Det begynner vel å bli på tide?
      Date: Wed, 27 Feb 2008 20:39:22 +0100

      Hei,
      Stiller gjerne opp, jeg. Kan også ta med meg et fullt sett med Cardas
Golden Ref. Hadde Arvid og Roger hjemme hos meg for en stund siden, og vi
testet disse mot et fullt sett med Transparent Ultra og et fullt sett med DIY
sølvkabler. Skulle vært veldig moro å gjenta seansen med flere lyttere.
      Transparentene er numera solgt, men kanskje andre har noe annet å ta med?

mvh Tønnes