[bergenhifi] Re: Det begynner

  • From: kjetil melve <kjetinho@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Mar 2008 23:32:13 +0100

Hei

Kunne godt tenkt meg ein tur, men det ser dårleg ut på dei datoane der.

Mvh Kjetil

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:
[bergenhifi] Re: Det begynnerDate: Tue, 25 Mar 2008 20:21:54 +0000

Hei!Håper det blir flere enn Ole som kan og vil ta turen.....  Adressen er:
Olsvikåsen 33Jeg kan nås på tlf: 55 93 33 50 /924 82 030 mvhRoger Jørgensen

From: ollliejay@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Det begynnerDate: Tue, 25 Mar 2008 07:20:58 +0100

Hei, Roger Jeg kan komme de nevnte datoer. mvh Ole Jørgensen

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:
[bergenhifi] Re: Det begynnerDate: Mon, 24 Mar 2008 20:56:40 +0000

Helluen godtfolk!Forhandlingene er nå sluttført, og jeg har da gleden av igjen
å kunne ønske velkommen til ny lyttekveld og nye komponenter i
oppsettet....Alternative datoer for seansen er fredag 4.april eller lørdag
5.april.Gi tilbakemelding om når det evt passer best for deg, så kjører vi den
kvelden som passer for flest.Regner med at det skal gå greit med 10-12
besøkende.Uavhengig av dato for lyttekvelden, regner jeg med at vi som
sedvanlig starter i 19-1930tiden. Oppsettet består av følgende:Copland CTA 505,
Classic no.9.0, Copland CDA 289, G&W TW-J1 Headphone Amplifier, AKG K 400, BKS
107 Supreme, Sense DIY Silverline høytalerkabler, Sense DIY Transparency
signalkabler MvhRoger Jørgensen

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:
[bergenhifi] Re: Det begynnerDate: Sun, 23 Mar 2008 19:42:29 +0000

Hellu godtfolk!Da gir jeg et lite hint om at dørene mine vil åpnes for
Laugsmedlemmene i en ikke alt for fjern fremtid. Har forhandlet med sjefen om
en ny lyttekveld her i heimen, og grønt lys er gitt. Er dog ikke helt sikker på
hvilken dato det vil bli; men som sagt, det vil nok ikke drøye vinter og vår
før det skjer noe.... Er en god del nytt i vente for de som var her sist, så
jeg er jo spent på hvordan byttene&oppgraderingene vil falle i smak. Er i alle
fall selv meget tilfreds med retningen ting har tatt lydmessig det siste året.
Dessuten tenkte jeg at det kanskje ville vært interessant med litt fokus på
headamp og hodetlf, i tillegg til det resterende utstyret..... Kanskje det kan
være en tanke å "invitere" folk til å ta med seg hodetlf denne kvelden? For
sammenlikningens skyld....... Regner med at dørene åpnes en fredag eller
lørdagskveld....Gir lyd fra meg så fort jeg kan si noe mer mht dato for
seansen..... mvhRoger Jørgensen

From: tk-realf@xxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi] Re:
[bergenhifi] Re: [bergenhifi] Re: [bergenhifi] RE: [bergenhifi] Det begynner
vel å bli på tide?Date: Wed, 27 Feb 2008 20:39:22 +0100

Hei,
Stiller gjerne opp, jeg. Kan også ta med meg et fullt sett med Cardas Golden
Ref. Hadde Arvid og Roger hjemme hos meg for en stund siden, og vi testet disse
mot et fullt sett med Transparent Ultra og et fullt sett med DIY sølvkabler.
Skulle vært veldig moro å gjenta seansen med flere lyttere.
Transparentene er numera solgt, men kanskje andre har noe annet å ta med?
                                                                       mvh
Tønnes