"Lurker" var; "Polar radius"

  • From: "Eyvind Dk" <eyvind@xxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Apr 2010 09:51:40 +0200

"Lurker" kalder de det vist, derover i Amerika.
Altså fænomenet med at "kikke over skulderen" på en mailliste
uden selv at deltage.
Hvad kalder man egentlig det på dansk?
Men inspireret af Rud vil jeg helt og holdent tilslutte mig hans ord.
Også jeg nyder at følge astrolisten. Håber jeg bliver mere aktiv
når jeg går på efterløn!  :-))

Mvh Eyvind

"Rud Kjems" skrev