Re: Forsøg med nyt layout [OT]

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 6 Dec 2009 11:42:34 +0100

Hej Niels

Problemet du nævner er jo noget, som tidligere kunne opstå i
forbindelse med mails.
Jeg har også den nye IE8, og jeg har ikke oplevet den slags
problemer. Det glæder mig, at du ikke har problemer med den
nye side :)
Der må være et sted i opsætningen af browseren du kan rette
problemet.
Er der også problemer med Astronomibladet?
hvad med denne?:
http://www.eso.org/public/?portal=standard