Re: Forsøg med nyt layout [OT]

  • From: Mikkel Lund <mikkelmolbjerg@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 5 Dec 2009 10:59:43 +0100

Hej Torben
Tillykke med jeres nye hjemmeside design. Jeg tror jeres hjemmeside var den
første astro side jeg fandt en gang i det forrige årtusinde, men udviklingen
går jo videre. Først troede jeg det var en joomla side pga. opbygning men
det er hjemme snekkeret, godt gået.
Du bør dog angive hvilket karakterset der bruges, ellers er der nogen
browser der ikke viser teksten rigtigt. Tilføje dette i headeren:

<META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=ISO-8859-1">
Du bør også indsætte en DOCTYPE af samme grund
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "
http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd";>

Hilsen Mikkel