Re: Forsøg med nyt layout [OT]

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Dec 2009 15:16:12 +0100

Hej Jesper

Tak for dine kommentarer. Ja, læg nu lige mærke til vores
dresscode. Billedet er godt nok lidt misvisende - faktisk er
det sådan, at den som betjener guidecomputeren skal have
butterfly på. Den som betjener kameracomputeren (til hjøre)
kan godt have slips på.
Heldigvis er det ikke så tit, at vi har brug for præsten -
de fleste tror jo nok, at bogen som han holder er Bibelen,
men i virkeligheden er det Burnham's Celestial handbook ;)

mvh
Torben