[artbox] Покана: "Те отлитат" - филм за дивите птици в България

  • From: Elena Mosholova <elena.mosholova@xxxxxxxxx>
  • To: artbox@xxxxxxxxxxxxx, elektrik_bg@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Jun 2013 10:24:24 +0300

TEXT NA LATINITSA PO-DOLU

На 7-ми юни (днес) на голям екран в Дом на киното излиза научнопопулярният
филм за дивите птици в България "Те отлитат" на режисьора Симеон Цончев.

"Видовете диви птици, срещани у нас, са над 400 - повече пернати на Стария
континент прелитат единствено в небето на Испания" - споделят авторите.

"Те отлитат" е с продължителност 40 минути и е подходящ за всички възрасти,
включително за деца над 8 години.

Трейлър на филма:
http://vimeo.com/63354020

Днес (петък) прожекцията е от 17:00
8 юни (събота) - 17:45
9 юни (неделя) - 18:00
11 юни (вторник) - 18:00
12 юни (сряда) - 18:00
13 юни (четвъртък) - 17:45

Оригиналният саундтрак, написан от Мая Попова и Филип С. Филипов, може да
се слуша тук:
http://soundcloud.com/monocollective/sets/flying-away-ost

Na 7-mi iuni (dnes) na goliam ekran v Dom na kinoto izliza
nauchnopopuliarniat film za divite ptici v Bulgaria "Te otlitat" na
rejisiora Simeon Tsonchev.

"Vidovete divi ptici, sreshtani u nas, sa nad 400 - poveche pernati na
Staria kontinent prelitat edinstveno v nebeto na Ispania" - spodeliat
avtorite.

"Te otlitat" e s produljitelnost 40 minuti i e podhodiasht za vsichki
vuzrasti, vkliuchitelno za detsa nad 8 godini.

Trailer na filma:
http://vimeo.com/63354020

Dnes (petuk) prozhekciata e ot 17:00
8 iuni (subota) - 17:45
9 iuni (nedelia) - 18:00
11 iuni (vtornik) - 18:00
12 iuni (sriada) - 18:00
13 iuni (chetvurtuk) - 17:45

Originalniat soundtrack, napisan ot Maia Popova i Filip S. Filipov, moje da
se slusha tuk:
http://soundcloud.com/monocollective/sets/flying-away-ost