[artbox] Покана за изложба - живопис на доц. Йордан Йорданов

  • From: Uliana Delimarinova <u_delimarinova@xxxxxx>
  • To: artbox@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 11 Mar 2014 13:10:37 +0200 (EET)

   Цветна експресия
    доц. Йордан Йорданов

   Галерия Минерва представя изложбата "Цветна експресия" на живописеца Йордан
Йорданов от 19.03 - 16.04.2014 във фоайето на Гранд Хотел София. Вернисажът е
на 20.03.2014 от 19 часа.
За тази изложба творих с възможно най-положителното настроение. Картините са
много цветни и въздействащи, наситени със силна емоция. Опитал съм се с помощта
на изкуството, чрез невербалната комуникация с публиката да създам атмосфера, в
която всеки да се чувства удобно и конфортно. Без излишна претенциозност и
помпозност, основната ми цел е да предизвикам положителна емоция у всички
онези, които са решили да се докоснат до произведенията.

   Сюжетите са различни, но всяка една творба представлява сама по себе си
цветна експресия на красивата страна на човешката душевност и емоция.