[ur-qrp-c] Радіаматорське_спорядження

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 19 Mar 2013 16:23:58 +0200

Вітаю!
Ось і прийшла весна - сезон радіоаматорських виїздів на природу :)
Подивився я на свій поношений наплічник, та й вирішив придбати новий.
Обійшов кілька магазинів - і дорогих "Mountain Equipment", і не дуже,
і просто спорттоварів - та нічого не знайшов.
Усе воно було, або гламурне - із строкатима блискавками застібками,
ортопедичними спинками, вентиляційними сітками,
або просто торба для транспортування спальників, светрів і харчів.
Таке враження, що ніхто в усі ті категорійні походи і гірські сходження
ніякого радіоустаткування з собою не бере.
У наплічник-торбу наше залізяччя впакувати то можна, але у мандрівці
щоразу доведеться усе розпаковувати і впаковувати знову.
Обійшов також магазини рибальського спорядження. Ситуація така ж сама.
Придбати у них склопластикову вудку довжиною 8..10 метрів просто нереально.

Не знаю, як вам, але мені в Харкові дуже бракує оріентованого на ham-radio
спорядження магазину.
Мова йде не про устаткування, а про спорядження для мандрівок: чохли, мотузки,
кілочки, контейнери ... і зручні для нас наплічники.

Як Ви вирішуєте такі проблеми?

З повагою, Ігор Сокорчук (UR3LCM)
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>