[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: SG SPLITSKA BANKA : votre réclamation

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 14:22:43 +0200

SB je kad se dogovarala s HLK željela da sve
liječnike dobije kao svoje klijente, a kad su shvatili da smo mi ostali
vjerni našim bankama nisu raspoloženi s nama poslovati.Tako su i meni koja
imam tekući račun kod njih a poslovni kod PBZ KAO UVJET DA DOBIJEM
NENAMJENSKI KREDIT TRAŽILI DA POSLOVNI RAČUN PREBACIM KOD NJIH.DA BI DOBILA
KREDIT.
L.P.Lada