[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: SG SPLITSKA BANKA : votre réclamation

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 19:54:50 +0200

Da, to im je bio primarni cilj.
Ja sam nedavno trazila stambeni kredit,uvjet je bio da poslovni racun prebacim
kod njih.2 i pol mj.sam cekala da mi odobre,nisu,stalno sam dopunjava
dokumentaciju.
Pa su mi na kraju odlucili dati pola od onog sto mi je trebalo.
A kad sam skuzila da bude sve tak komplicirano,otisla sym,nema sanse da iducih
15 godina to dozivljavam svaki mjesec.

Send via my mobile Commodore 64HD