[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: SG SPLITSKA BANKA : votre réclamation

  • From: "Silvano Prenc" <silvano.prenc@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 27 Aug 2012 12:46:05 +0200

Pisu da mi ne mogu reci osnovno - a to je razlog zbog cega sam odbijen.
To je ranije bilo moje jedino pitanje prema Splitskoj banci i prema meni.
 Jeste li mozda shvatili zbog cega mi je kredit odbijen?   Ako zelite mogu vam
proslijediti svu moju prepisku na francuskom sa njima od prvog emaila.

       Zahvaljujem sto ste se javili.