[smartdoctor] Re: stalna terapija-MCS

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 28 Aug 2012 13:50:53 +0200

vrativši se sa GO napokon vidjeh i novi oblik Th,
mislim da je ovo poboljšanje u odnosu na prije i da je ovo približno kako
to radi i Vegasoft
međutim
*UŽASNO JE SPOR RAD U MCSu- bio je i prije GO., ali sada je još usporeniji*
brojenje dostatnosti lijeka je još uvijek boljka i još uvijek pogrešno
računa,
a crvena crta još nije adekvatno podijeljena na periode(10 dana, mjesec i
sl.)

--
*js*kender