[smartdoctor] Re: stalna terapija-MCS

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 21 Aug 2012 14:43:56 +0200

Komunikacija sa Softmedom je izvrsna.  Danas sam ostavio poruku na ticketu
i označio da nije u pitanju hitnost.  Za deset minuta nazvao me infomatičar
i sve smo raspravili, provjerio je okolnosti pod kojima se problem javlja
priključivši se na moje računalo... ako su bile hitne stvari nikad nisam na
telefonu čekao više od pet minuta.

Što se tiče terapije, ona je sama za sebe odlično riješena, vidi se na sve
moguće načine, od razlike kronične i akutne, preko terapije po danima
unatrag, prepisivanja terapije pratim 10 godina unatrag svaki pojedini
lijek iako sam na Softmedu tek 3 godine, s jednim klikom mogu vidjeti i sva
podizanja lijeka s oznakama je li recept bio ponavljajući ili ne, a još
jedan klik da vidim gdje je izdan i eventualne zamjene (ako tvrdi da je
dobio drugo pakovanje npr).

Jedino što me smeta jest što u povijesti bolesti, ako se gledaju pregledi
unatrag i/ili tiska karton nisu terapije (recepti) upisane pod datumom,
nego se mora paralelno pratiti dvije rubrike.  No ako bude otvoren forum
stavit ću prijedlog na glasovanje, i ne sumnjam da će - budu li to drugi
prihvatili - za čas ugraditi i tu mogućnost, jer to i ne bi trebao biti
problem u usporedbi s drugim koje su promptno rješavali.

No, ako netko ima primjedbu ili prijedlog, treba ga i uputiti, najgore je
biti nezadovoljan i ne činiti ništa.  Kod Vegasofta svi su izgledi da će se
nezadovoljstvo ukloniti u najbržem roku.

A sad mogu ići otvoriti reklamnu agenciju, dobro mi ide, zar ne?

Dana 21. kolovoza 2012. 13:11 Leonardo Bressan <