[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Prokletstvo ružičastog fonta

  • From: Mirjana Šantor <mirjanasantor@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Oct 2013 03:13:23 -0700 (PDT)

Poruka za tebe: "Bajke su i više nego istinite. Ne zato što nam govore da
zmajevi postoje, nego zato što nam poručuju da se zmajevi mogu
pobjediti." (G. K. Chesterton)
Potpisano kolegice!

On Friday, October 18, 2013 12:01 PM, Željka Perić

Kao i uvijek , moje poštovanje kolegice Šoić , srdačan pozdrav iz Slavonije
, Perić – KPD Zdenci