[smartdoctor] Re: savjet

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 2 Apr 2012 17:43:35 +0200

evo, kak god se okrene - dodatni angazman i posao za kolegicu :-(.
prvo mora objasniti pacijentima zasto im ne da uputnice. pa objasniti i
argumentirati ravnatelju zasto im to ne da. pa mu iznositi planove o
daljnjim aktivnostima (ko sto je netko predlozio...dobra ideja ;-))...no,
sve to trazi dodatni angazman, prekopavanje po literaturi, smisljanje
aktivnosti... a fizijatar bu i opet dosao i napisao na papiric sta tko
treba donjeti od uputnica za pregeld...uh...