[smartdoctor] Re: savjet

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 2 Apr 2012 11:03:24 +0200

Sve je to u redu,osim što“ peta majstor“,zajedno sa ravnatelj doma plus
županija majstori, ništa i nikada ne čine a da im plan nije zarada,samo
lom/slom čini nešto bez zarade...Dakle,Dženana će sve što treba napraviti
raditi za tuđu zaradu –POD JEDINI I OSNOVNI RAZLOG...ako se raspita,SIGURNO će
naći taj dobar razlog?Ako to nije krajnje bezobrazno,usudila bi se reći
odvratno-onda ja ne znam kaj je?Ida