[smartdoctor] Re: placanje koncesijske naknade i ostalo

  • From: "Dr. Damir Biloglav" <damir.biloglav@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Oct 2014 14:07:14 +0200

Poštovana kolegice
Spavajte  mirno jer ja  ne pregovaram u  Vaše  ime. Ne pregovaram  ni u čije
 pa čak ni u svoje ime! Koji to liječnik u ovoj našoj državi  pregovara sa
zdravstvenim vlastima oko staleških pitanja?  Mi smo zakonoma ( Zakon o
reprezentativnosti) luksirani iz  bilo kakvih pregovora. To u naše ime radi
svima poznata crvenokosa  gospođa. Toliko o  pregovorima.
Prije 8 godina smo , predvođeni kolegom Marijanom Balenom, napravili udrugu u
HUP-u u nadi da će mo kroz institucije ( GSV)  i uz potporu barem  dijela
kolega postići  neke  ciljeve. Trudili smo se i dalje se trudimo  koliko možemo
 svjesni  svih ograničenja za koje smo i mi liječnici  barem dijelom krivi. Kad
 bi nas  bilo više  bili bismo  i jači i pametniji a  oslanjajući se na
infrastrukturu HUP-a vjerojatno i  znatno učinkovitiji. Ovako možemo samo
potezati za rukav ili se služiti metodama urbane gerile  što , po  mom
mišljenju, ne  priliči  našem staležu. O efektivnom pregovaranju možemo samo
sanjati.  Zato se , draga kolegice, ne bojte nego mirno sanjajte.
S poštovanjem. Dr Biloglav.
  From: damir.biloglav@xxxxxxxxxxx
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Subject: [smartdoctor] placanje koncesijske naknade i ostalo
  Date: Thu, 16 Oct 2014 13:31:23 +0200

  Poštovani  kolege
  Prateći ovu  prepisku oko plaćanja koncesijske naknade , najma i ostaloga
želim  vas izvjestiti da smo u HUP-a  dana  07.10.14. upriličili sastanak s
ministrom Vargom i njegovim najbližim suradnicima . Na sastanku sam još jednom
ponovio naše  glavne kronične  ali nekoliko  akutnih tegoba među kojima i ovaj
kaos oko plaćanja  koncesijske naknade,najma i  obračunavanja PDV-a. Ministar
je odgovorio da će uskoro ( ne znam što bi to konkretno značilo) biti riješeno
ovo pitanja i to vjerojatno tako da će mo plaćati 1000 kn koncesijske naknade
i 250 kn + PDV   najamnine. Naš stav je da do daljnjega  trebamo plaćati jedino
koncesijsku naknadu u iznosu od 1250 kn . Što će od  toga  koncedent prepustiti
 domu zdravlja čiji je osnivač neka  odluče sami.
  Dr D. Biloglav - HUP