[smartdoctor] Re: placanje koncesijske naknade i ostalo

  • From: "bari sita" <bari.nikola.sita@xxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 19 Oct 2014 16:39:04 +0200

Koncesija je tržišna kategorija –na svakom koncesijskom natječaju izabire se
najpovoljniji kandidat-a to je onaj koji dokaže da je u stanju ostvariti
najveći profit u djelatnosti za koju se natječe.I TO JE MEĐUNARODNI ZAKON.Tko
god iskaže interes za koncesijom može se kandidirati ...U Sloveniji je
zubnozdravstvenu protetiku dobila građevinska firma-to je već činjenično
stanje..

Zato je koncesija u zdravstvu (točnije SAMO u PZZ-u) apsurd i jasno je da
apsolutno nitko pametan neće dugoročno ulagati u nešto tako nesigurno-što za
deset godina može izgubiti......Jurković i MZ su prvotno  stavili našu
koncesiju na 4 godine(također potpuno proizvoljno,svi su preliminarni
dokumenti/ponude imale brojku 4 godine),pa su old kohomovci... „vrištali“ da
mora biti minimalno  na deset godina-i dobili.Svi su se čudili,ako ne podnosimo
sam pojam koncesije...,zašto ju hoćemo na deset godina...A spašavali smo što se
spasiti dalo...Jer od koncesije kao marvelous ideje nisu odustajali...

..Nijedan strani ulagač u Hrvatsku ne bi uzeo koncesiju ako nije na 90 i slično
godina...jer nije lud da investira bez povrata uloženih sredstava i zarade.

 Naša prednost (zasada) na koncesijskom natječaju je kula od karata koja se
može srušiti sutra...Isto kao što su tvrdili da se financijski uvjeti u
koncesiji nikome neće promijeniti,pa su najprije izigrali privatnike koji su
plaćali svoje prostore  pa  dobili još i koncesijsku naknadu,a oni u DZ  kojima
su obećavali  ostanak na nuli....financijsku zamjenu koncesija
vrs.najamnina,utvrdili su ovih dana vrijednost poslovice-obećanje,ludom
radovanje..Unaprijed se vidjelo da je posrijedi diskriminacija-koju je potvrdio
ustavni sud.....

 A i samo PZZ  zdravstvo kao profitna djelatnost (koja ne radi za profitne
cijene...) je totalni apsurd...Najbolje za sada su prošli općinari-koji su
neplanirano utržili  značajna sredstva od zdravstvenih radnika PZZ-a-nit luk
jeli nit mirisali-ne radeći apsolutno ništa-parazitirajući....

Odnos domskih/nedomskih nema nikakve veze s koncesijama-i ranije je dio bio
privatna praksa bez koncesija a dio nije...I neki su mogli u privatnike, a neki
nisu...

Jasno je da je to pitanje političke volje...Ali,da su svi privatnici,što bi za
sustav bilo ili/bolje ili  svejedno( jer sve obaveze prema sustavu dužni smo
jednako izvršavati /ugovornim obavezama) – administrativni i drugi
balast(izuzmimo korisne službe) DZ-a ne bi imao tko hraniti-to je bar jasno...

Ne vidim potrebu zamjeranja jednih drugima za st(r)anje,to ne ovisi o nama niti
djelića...Ida

From: damir.biloglav@xxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] placanje koncesijske naknade i ostalo
Date: Thu, 16 Oct 2014 13:31:23 +0200

Poštovani  kolege

Prateći ovu  prepisku oko plaćanja koncesijske naknade , najma i ostaloga
želim  vas izvjestiti da smo u HUP-a  dana  07.10.14. upriličili sastanak s
ministrom Vargom i njegovim najbližim suradnicima . Na sastanku sam još jednom
ponovio naše  glavne kronične  ali nekoliko  akutnih tegoba među kojima i ovaj
kaos oko plaćanja  koncesijske naknade,najma i  obračunavanja PDV-a. Ministar
je odgovorio da će uskoro ( ne znam što bi to konkretno značilo) biti riješeno
ovo pitanja i to vjerojatno tako da će mo plaćati 1000 kn koncesijske naknade
i 250 kn + PDV   najamnine. Naš stav je da do daljnjega  trebamo plaćati jedino
koncesijsku naknadu u iznosu od 1250 kn . Što će od  toga  koncedent prepustiti
 domu zdravlja čiji je osnivač neka  odluče sami.

Dr D. Biloglav - HUP