[smartdoctor] Re: placanje koncesijske naknade i ostalo

  • From: "Jasna" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "jasna.vucak@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2014 14:54:30 +0200

Voljela bih znati razloge , da ih zdr vlast tocno nabroji, s argumentima zasto
- ne bi bilo omoguceno svima koji to zele da odu u koncesije kao i da oni koji
to zele da se mogu vratiti  u DZ za kojeg osobno mislim da mora imati potpuno
redefiniranu ulogu
- ne bi bilo omoguceno svima koji to zele otkup prostora u kojem su sada ili
nekog drugog uz definiranje zakonskih ogranicenja namjene, cijene i sl
- ne bi bilo omoguceno nasljedivanje/prodaja praksi koje su stvarane godinama u
smislu adekvatne otpremnine ili osiguravanja mirovine
Pa ako netko bude na "renesansi" molila bih ga da pita.
Pozz jasna

Sent from my iPad
Jasna
xo