[smartdoctor] Re: placanje koncesijske naknade i ostalo

  • From: Marijana Panijan Romić <marijanaromic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Oct 2014 09:26:35 +0200

KOLEGA BILOGLAV,

u čije ime Vi pregovarate ? S kojim pravom se slažete da do daljnjega TREBAMO
plaćati koncesiju ? Pa to su nebuloze. Mi plaćamo PRAVO na rad. Moje
dugogodišnje obrazovanje, moje 30-godišnje iskustvo, vlastiti prostor u koji
smo kolegica i ja uložile puno sredstava, truda..., oprema uložena / EKG,
SPIROMETRIJA, HOLTER TLAKA, TENS, FIZIKALNA TERAPIJA......./nije palo s neba.
Nisam dobila OD DRUŠTVA, samo cijeli život ulagala. I s kojim pravom ovo
društvo traži od mene da plaćam mjesečno PRAVO na rad.
      I Vi se kolega slažete s KONCESIJOM i pregovarate s ministrom ! U čije
ime ?

Marijana Panijan Romić

From: damir.biloglav@xxxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] placanje koncesijske naknade i ostalo
Date: Thu, 16 Oct 2014 13:31:23 +0200

Poštovani  kolege
Prateći ovu  prepisku oko plaćanja koncesijske
naknade , najma i ostaloga  želim  vas izvjestiti da smo u HUP-a
dana  07.10.14. upriličili sastanak s  ministrom Vargom i njegovim
najbližim suradnicima . Na sastanku sam još jednom ponovio naše  glavne
kronične  ali nekoliko  akutnih tegoba među kojima i ovaj kaos oko
plaćanja  koncesijske naknade,najma i  obračunavanja PDV-a. Ministar
je odgovorio da će uskoro ( ne znam što bi to konkretno značilo) biti riješeno
ovo pitanja i to vjerojatno tako da će mo plaćati 1000 kn koncesijske
naknade  i 250 kn + PDV   najamnine. Naš stav je da do
daljnjega  trebamo plaćati jedino koncesijsku naknadu u iznosu od 1250 kn .
Što će od  toga  koncedent prepustiti  domu zdravlja čiji je
osnivač neka  odluče sami.
Dr D. Biloglav - HUP