[smartdoctor] Re: Izmjene i dopune KZ

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Oct 2014 14:25:20 +0200

NA  PRIMJER  KAO MOJI  PACIJENTI PEKARI , ( VOZE  NAJNOVOJI MERCEDES  E
KLASE  ITD), VILA NA MORU , TRI  STANA U ZAGREBU ; ITD , GODIŠNJEG KOLIKO
VOLE  JER UVJEK IMA MALIH OD PALUBE KOJI ZA MINIMALNU  PLAĆU SAVIJAJU BUREK
I PECIVA !! MOŽE I AUTOELEKTRIČARI , PA AUTILIMARI , FRIZERI ,
AUTOMEHANIČARI I NAJALJPŠE  KOLIKO ZARAĐUJU VULKANIZERI ; SVE SREĐENO" TIPA
TOPA   OGROMNA KUĆA SKOCKANA ; GRIJANJE NA PLIN NE ŠPARA SE !!"OVAJ MOJ
VULKANIZER ZA GOTOVINU ISKEŠIRO  AUTO  JEEP  S PUNOM  OPREMOM ZA SAMO  186
tisuća KUNA  ! I JOŠ NAJLJEPŠE SVI SU ONI VLASNICI SVOGA OBRTA  OSIM
LIJEČNIKA OBRTNIKA KOJE  S PRAVOM JER TO MOGU ZAJ.....RAVNATELJI POLITIČARI
JER IM JE TO OVA DRŽAVA DOZVOLILA  !!I ONDA  KAD ČUJEM  GOSP MINIGA KOJI  O
LIJEČNIČKOM DIGNITETU  PRIČA  GODINAMA  (" KAO STARA IZLIZANA GRAMOFONSKA
PLOČA") PA JASNO DA LIJEČNIK U   OVOJ DRŽAVI  NE MOŽE IMATI  UGLED JER  NA
ŽALOST U NEOLIBERALNOM KAPITALIZMU IZA UGLEDA STOJI NOVAC ! TAKO DA JE TAJ
UGLED DAT ONIMA ČIJA USLUGA NIJE ZA 10 KUNA  ; S PUNO ; PUNO TIPKANJA !!

Dana 21. listopada 2014. u 13:47 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>