[smartdoctor] Re: Izmjene i dopune KZ

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Oct 2014 19:04:10 +0200

znadu "burazeri" koga treba zaštititi i ko im treba-"LEKARE" ne možeš naći
svagdje za razliku od p......... !!
a mi smo uvijek bili
BALKAN IZVAN BALKANA(hvalili smo se- predziđe.... samo ne znam čega...)
doviđenje na zapadu, živi bili pa se4 vidjeli u     inozemstvu

Dana 20. listopada 2014. u 15:51 Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>

--
"jskender"