[smartdoctor] Re: dajte nam vrijeme za pacijenta/ako ga ne date MUDRO je pacijenta proslijediti nekom drugom....

  • From: Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Oct 2014 10:56:24 +0200

Zaključak: Moramo pomoći bolničkim kolegama jer tamo se radi prava medicina a
ovo što SLOMe rade samo je bacanje para i vremena . Za uzvrat osjećat ćemo se
pravim doktorima !*****

Poslano s mojeg iPada

04.10.2014., u 09:43, Barbara Karlo-Gergorić <karlogergoribarbara@xxxxxxxxx>
napisao:

> [...]
>
> Jer jedino onaj tko dežura- taj zaista radi(?).Tako razmišljaju mnoge
> bolničke kolege<35C.gif> među kojima imam  i prijatelja i rodbine.Jučer mi
> reče  jedna prijateljica anesteziolog:  " ti si jedan vanserijski obiteljski
> liječnik...ali drugi su baš...( ovdje je složila izraz lica kao " ajme")
>
> Moj dojam iz cijele ove rasprave koja traje mjesecima ( godinama?): rad "
> preko tjedna" je ( valjda)  u razini heklanja ili pletenja...možda izrade
> lijepog goblena?
> Stignem si još popiti kavicu i čitati novine...Tak mi je fino...Možda da se

>>> pacijentom,kolegama,hazom......a ne kažnjava se....MUDRI...i/.ili sprženi