[smartdoctor] Re: dajte nam vrijeme za pacijenta/ako ga ne date MUDRO je pacijenta proslijediti nekom drugom....

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Oct 2014 13:50:00 +0200

Bitka sa poludjelim sustavom je teška i naporna, ali ipak ima pomaka.

Dužnost i obaveza je intelektualca boriti se svim raspoloživim sredstvima za
boljitak.

Po Gausovoj krivulji  i među liječnicima obiteljske medicine je 5% genijalaca,
5% problematičnih, a većina je u sredini.

Ipak rezultati onih koji se bore, pišu dopise i apele prema HZZO-u i javnosti
ipak se vide.

Posjetite se koliko smo stvari promijenili

-          Krivnju za Putne naloge i računanje udaljenosti do bolnice

-          Ortopedska pomagala

-          Lijekovi mimo smjernica

-          Mogućnost zamjene terapije

-          Pisanje crnih recepata

-          Prednosti D1 i C1 uputnice …..

Stvari se mijenjaju, ne tako brzo kako bi mi htjeli, ali imamo mi snage za ići
dalje

Objektivno nam je svima teško, subjektivno ponekad još i više – znači moramo
raditi i na jednom i na drugom frontu, ili nas neće biti

Pozdravčić