[smartdoctor] Re: dajte nam vrijeme za pacijenta/ako ga ne date MUDRO je pacijenta proslijediti nekom drugom....

  • From: Barbara Karlo-Gergorić <karlogergoribarbara@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 4 Oct 2014 09:43:58 +0200

" I naravno, nitko ne mora dežurati ko neće".Aha, živi bili pa vidjeli...

Jer jedino onaj tko dežura- taj zaista radi(?).Tako razmišljaju mnoge
bolničke kolege[?] među kojima imam  i prijatelja i rodbine.Jučer mi reče
 jedna prijateljica anesteziolog:  " ti si jedan vanserijski obiteljski
liječnik...ali drugi su baš...( ovdje je složila izraz lica kao " ajme")

Moj dojam iz cijele ove rasprave koja traje mjesecima ( godinama?): rad "
preko tjedna" je ( valjda)  u razini heklanja ili pletenja...možda izrade
lijepog goblena?
Stignem si još popiti kavicu i čitati novine...Tak mi je fino...Možda da se
razonodim sa OHBP? Mmmmmmm....

Dana 4. listopada 2014. u 06:26 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je