[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja - istina o pilot projektu!!!

  • From: Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 5 Oct 2013 09:47:46 +0200

Nadica,ja sam probao podići dugogodišnji kredit kod poslovne banke.Bez
problema sam ga dobio i prije novih ugovora i sada prije mjesec dana s
novim ugovorom.
I nikada me nitko u banci nije pitao da predočim ugovor s HZZO-om kao uvjet
za dobivanje kredita.Samo porezno rješenje od prošle godine.
Btw.nisam niti čuo da je netko imao s tim problema zbog novih ugovora.Molim
te ,nemoj plašiti ljude.

Lp, Danko

Dana 4. listopada 2013. 00:29 Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx> je