[smartdoctor] Re: Novi model ugovaranja - istina o pilot projektu!!!

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Oct 2013 00:29:20 +0200

Zadovoljna novim modelom. Radimo jednako kao i ranije, ali sada prikazujemo sve
što radimo. Pa u krajnjem slučaju, i sami ti postupci tj sadašnji dio
šifriranja je uvažavanje KoHOM-ovog rada jer je HZZO uvažio veći dio naših
postupaka koje smo poslali i isšifrirali. Nisam sigurna koliko je kolega
upoznato s tom činjenicom.

Osim prikazivanja svakodnevnog rada, sada konačno možemo i većim dijelom
povratiti sredstva koja smo uložili u kupovinu opreme za postupke druge i treće
razine ( prijašnje cijene to nisu dozvoljavale).
Također možemo samostalno platiti edukaciju ( kotizacije i smještaje) bez
straha od nekog novog Hipokrata.
I naravno, možemo platiti zamjene i za godišnji i bolovanja.
A pacijentima širom otvoriti vrata da izađu i ne vraćaju se više ako se ne
slažu s nama i našim načinom rada.

Lp, Dijana
Poslano s mog iPhone uređaja